دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی| سرود قهرمانی در روز مشکل عجیب داور/ برخورد نامناسب با خبرنگاران+تصاویر

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی| سرود قهرمانی در روز مشکل عجیب داور  برخورد نامناسب با خبرنگاران+تصاویر
آخرین دیدار پرسپولیس با نساجی مازندران با حواشی جالب توجهی همراه بود.
کد خبر : 887336

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم تا به حال ۲۱ مرتبه رودرروی یکدیگر قرار گرفته که ۱۲ بار پرسپولیس برنده شده، ۸ بازی با تساوی به پایان رسیده و یک بار هم نساجی توانسته برنده از زمین خارج شود. آخرین دیدار دو تیم در چارچوب هفته پایانی بیست و دومین دوره لیگ برتر بود که با برتری ۴ بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر به پایان رسید و سرخپوشان برای هشتمین مرتبه فاتح جام قهرمانی شدند. حواشی این دیدار به شرح زیر است: 

*ورود اتوبوس تیم پرسپولیس به شهر قائمشهر برای حرکت به سمت ورزشگاه با استقبال کم‌نظیر هواداران همراه شد.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

*پیش از شروع بازی مربیان دو تیم با یکدیگر خوش و بش داشتند، همچنین برخی بازیکنان فعلی نساجی که در گذشته سابقه حضور در پرسپولیس داشتند به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

*ظرفیت ورزشگاه وطنی قائمشهر در فاصله حدود دو ساعت مانده به شروع بازی تکمیل شد. جالب اینکه در شرایطی عجیب برخی از تماشاگران که تعداد آنها به بیشتر از ۱۰۰ نفر می‌رسید به صورت ایستاده این دیدار را تماشا می‌کردند که خارج از ظرفیت بود. 

*درگوشه‌ای از ورزشگاه هواداران دو تیم درگیری با یکدیگر داشتند که این موضوع با دخالت به موقع یگان ویژه پایان یافت.

*یکی از مشکلاتی که در جریان این دیدار به وقوع پیوست برای خبرنگاران بود که جایگاه آنها توسط هواداران اشغال شده است و از زمین بازی خارج شدند تا در فضای نامناسب حضور یابند و نتوانستند این دیدار را ببیند، با مشکلاتی نظیر نبود اینترنت مواجه شوند. برخی مأموران انتظامی ورزشگاه وطنی مدعی شدند خبرنگارانی که از تهران به مازندران آمدند باید کارت‌های مکمل دراختیار داشته باشند به همین دلیل مانع حضور آنها در کنار زمین شدند.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

*از سکوهای تیم نساجی صدای تشویق گل‌محمدی بلند شد تا مشخص شود بسیاری از هواداران پرسپولیس در جایگاه تماشاگران نساجی حضور دارند. گل‌محمدی نیز به سمت تماشاگران رفت و از آنها بابت حضورشان و تشویق او قدردانی کرد.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

*تعداد زیادی از مردم قائمشهر با حضور در ساختمان‌های اطراف ورزشگاه مشغول تماشای بازی بودند که در میان آنها بانوان زیادی نیز حضور داشتند.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

*کامبیز دیرباز، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، در ورزشگاه وطنی حضور داشت تا دیدار تیم محبوبش را تماشا کند. دیرباز به شدت از طرف هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

*با گل علی نعمتی در دقیقه دو شور و هیجان زیادی ورزشگاه وطنی فرار گرفت و تماشاگران پرسپولیس با تشویق بازیکنان خواستار رسیدن به گل‌های بیشتر بودند.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

* با اخراج مهرداد عبدی در دقیقه ۱۵ هواداران پرسپولیس بازیکنان نساجی را تشویق کردند.

*یحیی گل‌محمدی و سرمربی نساجی انزو هرناندز کنار خط مشغول به هدایت بازیکنان خودشان بودند و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

*پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس هواداران سرخپوش در ورزشگاه سرود قهرمانی سر دادند. این سرود در ورزشگاه و پشت استادیوم بارها طنین انداز شد.

*دقیقه ۵۲ ابوالفضلی کمک داور اول بازی از ناحیه گلو احساس درد داشت و مدام سرفه می‌کرد. بازی به همین دلیل متوقف شد و با تلاش داور وسط بازی، بیژن حیدری که مدرک پزشکی دارد مشکل ابوالفضلی حل شد.

*افشین پیروانی تا پایان بازی با جدیت به دنبال رفع مسائل تیم پرسپولیس بود.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

*پرسپولیسی‌ها جشن قهرمانی را در پایان بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار کردند.

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

مرور حواشی آخرین دیدار پرسپولیس و نساجی|

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته